jävla data!!!!!!!!!!!!!!!!

nån har hackat sig in på den eller nåt, för saker segar & fuckas upp?!
blir fett förbanad, för msn funkar ju inte längre, det kommer inte ens
upp när jag klickar på det, nån som vet vad det är? hmm..

iallafall, ska duscha snart sen fixa mig =) sen kommer.. Linnea hit. =)
vene vad vi ska göra än, sånt som märks, hihi!

o har fått en konstig kommentar utav en viss "Johan" mohaha..
ni kan läsa hans kommentar på inlägget "9/12-09 <3" ;)
fortfarande så skiter jag fullständigt i vad folk tycker o tänker!
så här är det nu, vi provar något nytt o det känns bra för oss båda.
det kanske bara är så att johan inte vågar sig på o prova nåt nytt, som vi?

och så måste jag bara säga att jag vet att vissa inte får nog utav mig,
folk säger upp kontakten hit o dit man e osams osv, men ändå kan ni
inte låta bli o se vad som sker i mitt liv, läsa mig blogg o sluta höra av er. =)

nej nu ska jag ut o käka med pappa.. vi hörs sen, right? :D
bra, puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0