jul på dagis

gick upp vid kvart över 7 imorse, hoppa in i en dusch, fixa mig lite snabbt sen hängde jag med systrarna till dagis, dom sjöng o hade klätt ut sig osv, skit söta allihopa!

nu så har jag precis spelat GH med broshan, o tro mig jag vann
(okej, jag spela på easy..) men ändå, haha.

tänkte gå upp och prata lite med mamma snart, om hur jag ska fixa
min data hemma hos pappa, måste formatera om den? o sen installera
om allt igen? spara olika grejjer? o jag kan inte, ibland är jag inte alls smart!

sktisamma, det löser sig på ett eller annat sett =) inte meningen att jag
egentligen ens ska sitta o skriva ut sånt jag inte kan här osv, fast iofs
det är ju MIN blogg, där JAG skriver VAD jag VILL, mohaha.

nej nu ska jag sätta på lite musik o chilla,
+ ska fråga om ja får låna mammas killes kamera & ta kort, så får ni se sen :P
pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0