MARDRÖM!

vaknade upp gråtandes.. o minns väldigt väl utav drömmen!
det börjar på kvällen, alla har jätte trevligt.. jag, kevin, mamma & simon,
patricia o denize var hos deras farmor o farfar, för vi hade flyttat..
iallafall, jag vill ha fräsha o fina saker till mitt rum, så jag ringer till nysten
för han kände tydligen folk som fick ut shiet ifrån ikea lätt?
som sagt, dom kunde hjälpa mig, så jag gav ut mina hemmanycklar
till nysten som sedan gav dom till två killar, som skulle fixa sakerna!
dom kommer inte innan vi gått o lagt oss, så vi tror istället att dom kommer imr
så vi går o lägger oss.. kevin jag o mamma, i mitt rum o simon o hans o mammas
jag vaknar mitt i natten utav att jag måste dricka, jag kollar på mamma o log
gick o drack sedan la mig o sov igen.. när jag vaknar är inte mamma där,
inte sängen heller, som hon sov i? trodde helt enkelt dom börjat fixa till,
då simon kommer in o berättar att nån kunnat ta sig in i lägenheten,
då kände jag skuld, stor skuld, för jag gav ut nycklarna till nysten/killarna..
men jag trodde inte att det var nåt mer, då jag sen får reda på att..
mamma har dött.. killarna fixade inga saker, utan dödade min mamma istället,
jag grät hela dagen, kunde inte sluta, kändes som jag var död men att
tårarna fortfarande rann.. på kvällen gick jag ut, ringde upp nysten,
frågar vart han är o vad han gör.. sedan föll jag ut i gråt igen o berätta vad som hänt
o att dom killarna som gjort det, ska straffas, dö om inte så..
men det som gjorde ännu mer ont, var att ingen brydde sig, alla sket i det!
det ända som snurra i mina tankar var att min mamma var död,
o innan jag vakna hade jag precis tagit självmord..

HERREGUD, jag hatar sånahär drömmar :( finns inget värre..
skulle aldrig klara mig utan min mamma, haha fyfan känner mig fort.. ledsen :P
VAD HAR NI LÄSARE DRÖMT INATT DÅ? =)

ayyaa, vaknade vid kvart i 3 ungefär, satte vid o lyssna på musik oså,
ska snart skicka iväg pappa till affären, vill ha nån god frukost, haha.
ae har inte så mycket o säga faktiskt, måste smälta att det bara var en dröm
o tyck inte jag är barnslig, hahaha det kändes som verklighet!
men vi hörs senare allihopa =) då kanske linnea kommer också!?


Kommentarer
Postat av: Adelina

FYFAN! Vad äcklig dröm.



En av mina värsta drömmar var när jag föll flera meter från marken och när jag ramlade och föll kunde jag knappt andas, FYFAN.. och när jag nuddade marken vaknade jag upp och grät samtidigt!



Sen finns det andra drömmar där jag blivit jagad och grejer...



<3

2009-12-30 @ 15:50:54
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0