morron 8)

vakna för 1 timme sen typ.. har bara tagit det lugnt oså!
men kom på att jag har ju en blogg att sköta också..
haha för att ni inte ska bli så speciellt uttråkade! men nu
så ska jag ändå kolla på film "50 first dates", överbra film.

- innan vill jag bara säga att idag kommer jag inte alls
vara på bra humör eller glad, så ni vet, förlåt... 
pusshej

dagens lista.

DAGENS VILL HA: godis
DAGENS LÅT:  Rihanna - Cry
DAGENS KLÄDSEL: mjukis & linne, grrr ;)
DAGENS SMINK: ingenting alls, dyngskönt.
DAGENS FRISYR: bara en toffs typ
DAGENS PLANER: FILM, inte deppa, sola!
DAGENS BÄSTA: ingenting med denna dag är bra.
DAGENS SÄMSTA: att det gör ooont..
DAGENS DUMMASTE: JAG!
DAGENS VACKRASTE: Frank i johan falk, ORGASM!
DAGENS SAKNAD: några.
DAGENS LÄNGTAN: efter godis, sola & sen soooova!!!
DAGENS ROLIGASTE: ingenting.
DAGENS KÖP: det kommer!
DAGENS HUMÖR: kan det vara något annat än dåligt eller? :S 
DAGENS FRÅGA: har ingen fråga! mohahaha
DAGENS MENING: vill ha massa nya kläder !!!!
_______________________________________________________

på kvällen tömer jag mig på ångest, när jag vaknar är jag full igen!


Kommentarer
Postat av: selma

morron "8)" hahaha bästa <3

2009-12-03 @ 19:55:55
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0