MSN!

det är egentligen en bra grejj som uppfunnits, håller ni inte med?
sitter iallafall o pratar med Simon & Madde på msn, mohahaha..
jag har sånna planer o det är bra att Simon håller med! ;)

vet inte direkt vad jag ska skriva om.. börjar faktiskt bli trött?
konstigt nog, men vet inte om jag ska vara uppe eller gå o lägga mig.

kan inte sluta längta till julafton heller.. efter snön, den härliga känslan,
mörkret med allt fint ljus, granen, o när familj/släkt samlas, det är så MYS!
jag älskar det verkligen.. längtar inte längre efter paket som när jag
var mindre, nu är det bara mer att få skratta o ha trevligt, julkänsla.

hm, finns inte så mycket mer o säga, blir bara tråkigt för er o läsa..
om ni inte redan slutat haha.. skriver senare om jag inte valt för o lägga mig.
puss

jag o madelene, så länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0