ouff

vi vaknade nu, jag o älskling! men tänkte berätta om gårdagen..

vid 6 drog jag hem till pappa med linnea, då vi började fixa oss,
sedan bled det ugång vid halv 11 typ, träffa negerlukas o matte
såg även herr martin på en flakmoppe dö full o höll på o ramla
flera gånger om, stackarn men det såg så kul ut hahahaha men
sen åkte polisen efter i full fart, knas det där..
iallafall blev bara att chilla ute ett tag, sen drog vi oss hem vid 12
då vi fixa korv för en gångs skull, vilket vi inte får nu ju haha mumms.
nemen sen blev det iallafall film med pappa, sen gick vi o la oss!

ayyaa, nu så ska vi strax fixa våfflor med glass :D så jäävla gott!
så vi ska tända lite ljus i köket, käka godis-mat & bara prata =)
sen ska vi ta bussen vid 20 i 7, ja ti mamma & linnea ti sin syster.

j*vlar nu börjar min o linneas mage kurra, så nu ska vi fixa mat.
vi hörs sen alla glada, för jag är glad idag, när ja e me bebis :D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0