SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

Nu tänkte jag svara på de få frågor jag fått från frågestunden!
(jag vet ju att ni kan bättre, hihi =))

Postat av: Adelina
Hur många gånger har du varit riktigt jävla kär? <3

Svar: Första gången jag förstod att jag var kär var år 2005 i henrik haha.. men jag har nog bara vart "riktigt jävla kär" en gång i mitt liv, det var i michael.


Postat av: Anonym
vem är jag?

Svar: Och hur ska jag veta det? haha


Postat av: Anonym
vad heter jag?

Svar: Bert eller Gudrun, kanske? ;)


Postat av: Simon
Är du på G med någon just nu?

Vad gillar du att göra på fritiden?

Vem älskar du mest av alla du känner?

Svar:
1.
Nej jag är inte på G med någon nu, vill vara för mig själv ett tag, det behöver jag.
2. Det beror helt på vilket humör jag är på.. Antingen filmkväll hemma, själv eller med en vän, annars ut o hitta på något roligt med en vän/vänner, festa, skriva text o göra låtar, svårt o säga.. men detta är väl det som görs mest på fritiden! =)
3. Älskar mest utav alla jag känner, det är en väldigt svår fråga.. jag älskar nog min familj mest, men alla på olika sett, men min Mamma är väl närmast, jag menar hon är den som fött mig, uppfostrat mig, gett mig ett bra liv, & alltid visat att hon älskar mig!


Postat av:
SELMA SEDEF
vem tror du känner dig bäst? <3

Svar: Linnea vet allt om mig, så det är väl Linnea, henne kan jag säga allt till, men ändå min Mamma, för henne har jag kommit till överlycklig, galet ledsen, alla humör som bara går o fått veta exakta detaljer, känslor osv.. så jag vet inte riktigt vem utav Linnea & min Mamma jag ska säga.. men tror ändå mamma vet lite mer, så hon känner nog mig bäst, jag menar jag har levt hela livet med henne!


Postat av: ida
hur mycket pengar handlar du kläder för i månaden?

Svar: jadu, det ligger väl vid 1000 kr.. ibland kanske 500, det beror på.. så mellan 500-1000 kr! känner att jag inte behöver handla för så mycket pengar jämt.

Kommentarer
Postat av: me ;)

jag har en fråga till frågestunden

vem är sötisen på msn och hur gammal är du?



nyfiken skit=)

2009-12-08 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0