två i ett + bilder!

som sagt när jag kom hem till pappa igår fixade jag mig snabbt o sedan drog jag in till norrköping o mötte upp Adelina! så jävla härlig tjej det där.. vi flumma runt lite på stan sedan drog vi till klocket en snabbis o träffa madde, sedan blev det bio! vi kollade på "luftslottet som sprängdes", man fatta inte så mycket, tycker inte nån utav dessa filmer har nån handlig, så vi drog efter halva filmen, pga att annars skulle jag inte kommit hem! iallafall, hoppa av i centrum o drog upp till matte, där lilla martin var & simon, sedan kom ted förbi också! =) blev att sova där.

idag så har vi bara chillat jag o martin sov ut, medans alla andra var vakna mycket tidigare än oss hahahaha, sova är nog det bästa som finns nästan! - när vi vakna fixa vi kebab pizza, mums! sedan tog vi det bara lugnt, till musik, satt o snacka osv..

nu är jag hos pappa IGEN, ska bara duscha o fixa mig, sedan ska jag dra till dom igen, vilket då det blir att dricka.. så det blir najjs faktiskt, tror jag ;) raawr haha

Adelina & jag <3

jag o martin, hahah ingen av oss vill va med på bild! ;)
(uuue så ja ser ut)

ted o hans jävla miner hahaha, han är rolig han, ger min dag skratt.

hahahaha ted o jag kolla våra händer, små, långa vs normal, korta?

________________________________________________________

nej nu måste jag duscha o skynda mig, folket väntar på mig!
vi hörs senare sen, jag lovar att jag ska uppdatera, eller...
iallafall försöka, puss på er allihopa, hoppas ni får en bra kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0