vad är kärlek? för mig är det...

kärlek är nåt underbart, när nåt oroligt händer, när det verkligen känns, som det bästa som hänt.. när man känner en känsla man aldrig känt innan, när kärleken kommer ska det kännas som man födds på nytt ungefär. kärlek är när man inte sviker o att man har tillit till varandra, när det pirrar i magen varje gång han/hon är i närheten, när man kan göra saker med varandra o inte bry sig om vad andra tycker, när man tar sin kärlek före allt annat, som en familjemedlem, när man kan göra allt tillsammans, prata om allt, dela på allt, när man inte skäms för varandra, när man inte behöver gråta för kärleken är traslig, när man kan dela glädje o sorg tillsammans. kärlek är även när man kan ha sin kille/tjej som sin bästavän! en kille ska kunna dela lika mycket med sin tjej, som en tjej till sin kille, när man minns sin första kyss, puss och kram, tillsammans! kärleken ska kunna ge en glädje som sprutar i hela kroppen, när man aldrig ljuger för varandra, när man vågar stå för saker o ting o visa kärlek. att man lovar saker o håller det, det är riktig kärlek, för man ska aldrig lova nåt man inte håller! är det är ens riktiga kärlek ska man även kunna se sin framtid med han/hon tycker jag, iallafall en lång tid tillsammans, genom att bara kolla in i hans/hennes ögon och man vet tillsammans att det är så. man ska kunna stå för sina känslor o förklara sina känslor till varandra, t.ex säga "Jag älskar dig" vart du än är, för känner man så, så ska men aldrig behöva döja det! man ska även kunna lösa allt tillsammans, sin kärlek är nåt man kan offra livet för.

Vad tycker DU är kärlek, eller håller du/ni med mig?
berätta gärna, eller kommentera din åsikt om min text..
____________________________________________________________
nu ska jag se film, vi hörs antingen senare, eller imorgon =) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0