VAD HÄNDER?

tycker det är lite långsamt, så får väl snart hitta på nåt?!
men då kommr vi till frågan "vad?" haha, alla är så osociala.

o egentligen förstår jag inte ens varför jag bloggar,
måste bara också få sagt att jag faktiskt längtar till julafton, julmys =)
då alla samlas o äter gott, umgås, skrattar o har kul, sen få se glädjen
i mina småsyskons ögon när dom öppnar sina paket, så underbart.

haha från ett samtal till ett annat.. hitta en bild på mig, sen juni?
jag liknar iallafall en clown eller nåt lustigt, inte mig själv iaf,
håller ni med? hahahahaha

Kommentarer
Postat av: iisssaabbeeelle;D

det var väl den när vi skulle till nysten?:D

2009-12-15 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0