vart på stan

och jag fick med mig lite saker hem =) hade inte tänkt o handla så värst mycket, men jag o pengar går inte ihop på stan.. så det blev lite mer som sagt!

dålig kvalitet & mörka bilder, men här är skorna =)

halsduk, solpuder & mascara =)

och ett par jeans =) (dom är finare på)


köpte även busskort, kan vara bra och ha!
just det, jag gick ju på stan med bäkka, saknat henne enormt, brillor har hon skaffat också haha riktig snygging.. iallafall vi står inne på gina & provar byxorna..
jag: shit, får jag igen knappen tror du? :o
bäkka: jaa det går, kolla vad smal du är!
jag: yeeees, fick på knappen.
bäkka: ursäkta, men kan du ens andas?
HAHAHAHAHA fyfan, dog av garv.. jag är smal som en pinne.
lite kul iallafall =) nu vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt,
blir att ta det lugnt, uppdaterar mig senare, mwaaah (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0