vill åka nuuuu!

har precis duschat, haft ansiktsmask, bodylotion, o allt sånt ;)
mmhm, go fresh haha.

sitter även o längtar gaalet tills jag åker upp till Kramfors..
vill åka nu nu nu, vill bort ifrån östergötland ett tag!
är så jävla trött på detta ställe, vill bara till min Linn som får allt bra.
det är 2 år sen nu, så jag är överlycklig.. mellan 8-10 januari åker jag!
o så blir jag borta så länge det går, längtar verkligen, det behövs.


hmm, ska nog se film snart.. fast det säger jag jämt, sen gör jag det inte?
men vi får se, ska fixa käk nu iallafall =) vi hörs senare älsklingar, mwah.

Kommentarer
Postat av: linn öberg

det komma bli så underbart! jag längtar som fan. <3

2009-12-31 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0