WALLANDER SKYTTEN

har precis fixat hem nya.. ja ni ser väl rubriken? :D älskar wallander.
annars så pratar jag med lite folk på msn osv, tänkte att jag kunde
uppdatera mig lite här på bloggen också =) så ni vet vad som händer.

har även pratat med Ida, vilket vill säga är min kusin! o jag ska åka
till henne dan efter julafton äntligen :D 1,5 år sen.. blir även o träffa
mormor & morfar vilket 3-4 år sen? minns inte ens, så det ska bli kul.
jag längtar verkligen, hihi.

o kläder till nyår ska jag kika ut inom dom snaraste dagarna också =)
åhh, finns så mycket jag längtar till.. men är i en period då jag knappt
gör någonting, för jag blir så stressad, o känns som dagarna springer
förbi o sedan hinner jag inte med någonting? konstigt..

nej jag ska inte tjata ut er med mitt skitsnack eller vad man ska kalla det!
bjuder på 2 cam bilder också, hahaha fyfan liknar en hundvalp eller nåt.
o fortfarande inget smink -.- ser förjävlig ut, but i don't care about that ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0