wooho, chansa vad en utav sakerna jag fick var? ;)

EN KAMERA :D:D:D:D:D hahahaha, jag är glad! som ett barn..
o denna gång tänker jag inte låna ut den, så nån eldar upp den igen ;)
har ju även fått massor utav annat också, men orkar inte skriva upp.

har ätit massa julmat med familjen o simons föräldrar oså =) mys,
sedan blev det lite fika o patricia & denize ville öppna julklappar,
det var mysigt, så glada dom blev alltså, älskar o se dom så glada..
iallafall, är tvungen o lägga in lite bilder, bara så ni får se lite utav dagen!

Jag & Mamma, mohaha <3 (som kevin sa: mamma scan = köttbullar)

och såklart en bild på broshan ;) haha ja, han är singel HAHAHA nevars

Patricia som leker med en utav alla grejjer hon & denize fick.

glömde jag säga att jag har mammas klänning hon hade när hon var 18? ;)

hahaha skitiga o trötta ungar :D


vi hörs senare, nu ska jag upp till resten av folket..
ha en fortsatt trevlig julafton, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0