02:32 kom hem för 32 minuter sen

heej alla sockervaddar.
kom hem för 30 min sen typ, gjorde pannkakor direkt, jag var överhungrig.
o så var det skit gott kan jag lova, jag åt massor, jag åt för två, till mig o emelie, haha.
iallfall, jag gick som sagt ut o träffade emil, min saknade bror, som sagt.
utan smink o allting, men det är skönt, vad ska jag skämmas för?!
jaa, vi drog hem till bubba, där jonas också var, sedan gick vi ut igen
vi träffade martin o alla dom, det var roligt.. haha o så fick jag ett hjärta av martin
förlåt om jag berättar kvällen med snabba ord eller vad man ska säga
det var en kul kväll iallfall, även om jag hade o har värsta huvudvärken :(
kul o träffa alla igen, det var ett tag sen o tack till ted som följde mig ti netto.
nu ska jag bara ta det lugnt vid datan, o sen sova snart faktiskt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0