2/7, lite updatering om igår o idag!

hejsan!
förlåt för jag har blivit så dålig på att skriva på bloggen nu för tiden.. men jag gör så mycket annat, jag vet inte riktigt vad sisådär, men jag gör mycket iallafall, på nåt sätt.
Iallafall igår så gick jag ut även om jag hade bestämt mig för att vara inne, men det var skönt o komma ut.. jag gick hem till kim först, så softa vi hemma hos han, ja vad gjorde vi? ingenting han satt vid datan o jag i sängen, vi pratade ju knappt, bara kolla på varandra o skratta.. efter vi vart inne ett tag, eftersom det spöregna ute, så gick vi ut utanför eftersom det finns typ en veranda eller nåt liknande, o där satt emil nina amanda mackan o johan oxå, så vi tog det lugnt, dom drack lite, vi satt o prata o skratta en hel del, det var roligt, sedan kom erik tobbe o ted också! men då drog kim o erik, så vi andra begav oss ner mot centrum, men det var helt dött där, så vi var bara där i 30-40 min, sedan begav vi oss emot emil igen, o så fick vi tag i kim igen, så han kom, men jag gick iväg med kim o hans polare istället, till den där verandan eller vad det var?! vi satt mest bara o prata lite, sedan ringde syster, det vart mycket skratt.. efter ungefär 20 minuter på (verandan?!) så gick jag o kim hem till honom o satt vid datan lite, o då kommer emil hem också, stackarn, han är lite deppig o så eftersom hans brud åkt iväg i 6 veckor.. efter en stund gick vi ut o tog lite luft o softa galet, sedan gick vi in igen, men då skulle kim sova eftersom han jobbar.. så jag gick hem vid 3 på natten till pappa, fy jag måste skärpa mig, pappa blir inte direkt så glad.. förlåt!
O idag? ja då vaknade jag vid kl 9 o gick sedan hem till mamma vid halv 10, jag hade tänkt mig o fixa mig osv, men jag orkade inte, så det blev bara mjukis idag.. jag sjöng också för min syster som fyller 5 år idag, hon blev jätte glad, sen fick hon alla sina presenter! hmm.. vi har ätit tårta, kakor o massor annat.. det var trevligt o gott.
jaa, annars så har jag bara suttit här vid datan, jag har flummat galet med Simon (Filosof) på msn också, vi har alltid så himla kul ; SiMöön & kimBelääj, haha jafyfan!
finns det nåt mer o säga? jag har nog inget mer på hjärtat just nu, det kommer väl mer sen.. o jag lovar att jag ska bli bättre på o uppdatera min blogg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0