3/7

hejsan!
klockan är 10 i 7.. o idag har jag faktiskt vart rätt duktig! jag har storstädat mitt rum av nån anledning, så nu luktar det massa gott, jag har damsugit, skurat, tvättat osv, jag är duktig. annars har jag bara suttit vid datan, o så har jag pratat 1 timme med johan i tele, det var riktigt kul, vi prata om vilka jävla mesar dom egentligen är, jag nämner inga namn, men fyjaa, dom är lite roliga faktiskt, även om dom ska visas o inte vara det, menmen!
nu ska jag hoppa in i en dusch, o sen vet jag inte.. nyman skrev till mig på msn nyss att det var fest hos honom o att han ville jag skulle komma?! men jag vet inte än, vi får se vad jag känner för efter att jag duschat.. tror faktiskt inte jag orkar, funderar på o bara vara hemma idag, o ta det lugnt, med massa film, ansiktiskmasker, spa osv.. sånt är jag faktiskt värd.
JAAAA, JUSTE :d ikväll, eller ja snart hoppas jag eftersom det är typ kväll nu, så släpper Simon (Filosof) ett album WOOHOOO, jag vill ha nu nu, min älskade idooooooool :d
ayyaa, det finns inte så mycket mer o säga faktiskt, så vi hörs senare ikväll, puss!

kommentera gärna nån bra film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0