4/7

hejsan!
jag somna rätt sent inatt, jag o bror kollade på harpers island, det är sjukt bra!
sedan vakna jag idag vid 2 utav att min söta lilla molly ringde till mig, så hon kom hit, men just nu är hon o badar med sin bror, men hon kommer väl om ett tag skulle jag tro.. jag vet faktiskt inte vad vi ska göra, bara ta det lugnt, för jag är väldigt trött idag faktiskt.
det är fint väder också? o alltid när det är det så har jag aldrig någon lust o sola, bara när det är fult väder? men då finns det ju ingen sol, så jag kanske ska göra det idag? hmm vi får se!
idag är mitt mående rätt okej faktiskt, lite deppig är jag, det känns fortfarande som jag saknar någonting.. jaja nog med det pratet nu tycker jag.
just det, Simon eller ja Filosof har släppt en netplay nu.. här kan ni tanka den:

http://www.zshare.net/download/622196082a85f047/ eller: http://www.whoa.se .. PRIMA PRIMA =D
ja nu har jag inte så mycket att skriva om mer, det kommer väl senare, men hade bra sålänge folket, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0