5/7

hej på er!
idag var jag med bella.. jag vaknade på morgonen med hennes lillasyster molly bredvid mig, sedan så åkte hon hem! men efter nån timme så ringde sedan bella, o självklart skulle vi hitta på nåt kul som alltid. så först drog vi hem till henne, träffa nån johan, han var riktigt rolig, haha man skratta hela tiden nästan. iallafall vi åkte iväg med johan, vi skulle åka en stor flotte som han byggt själv, ut på sjön osådär, det var mysigt.. den hade bänk, en liten liten pool, grill, en rätt stor solplats, sen rätt stor utrymme för o gå omkring på också, det åkte vi ut med på vattnet, skit mysigt o coolt faktiskt.. men sen kom en tjej "Rose-Marie" min mamma har kännt henne i över 20 år, o jag har kännt henne sen jag föddes om man säger så.. iallfall efter det åkte jag o bella hem, för det börja regna, vi köpte oss en pizza o svulla galet, sedan gick vi o sov i ungeför 2,5 timme, skit skönt.. när vi sen vakna sminka vi oss lite, sedan åkte vi med hennes granne till norrköping för dom skulle köpa mc & max, tjockisar.. ayyaa efter det skjusa dom hem mig, sedan vart det att sitta massa vid datan, men runt halv 2 satte jag på en film med min bror, ja minns inte vad den heter, men ja skriver ut det senare, den är verklighetsbasserad, o skräck! SKIT BRA faktiskt, jag hoppade till flera gånger! 
ayyaa, det var min dag/natt.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0