AJAJAJ

jag har så ont i min rygg just nu.. jag vet inte vad det är? det är inte över hela, mest nertill o det gör skapligt ont, ibland t o m om jag rör mig kan det göra så ont, utan att jag ens hänger med så sitter eller ligger jag ner eller något liknande o skriker "AAAJ" jag går som en tant, böjd framåt, för ibland kan jag inte gå rakt.. men ibland går det helt okej, även om det inte är ofta? kan varken ligga eller sitta normalt längre, o ibland tar det tid att resa mig upp...
o jag har aldrig haft sån här huvudvärk? jag har huvudvärk konstant, ibland är det lite lugnare, men ibland slår det till o då vill jag bara försvinna, det känns som mitt huvud ska sprängas o att det pumpar o dunkar galet i hela skallen, ibland hjälper det med alvedon, men ibland inte.. ska jag prova nån annan sort? eller är det något annat?
o kramper i magen har jag fått 3-4 gånger, det gör så ont att jag viker mig totalt, vill bara skrika men kan inte riktigt.
illamående får jag ibland också, oftast när jag har huvudvärk, känns som jag har det i halsen, det är obehagligt , äckligt o jobbigt.
kanske borde besöka en läkare? men vill ändå inte, jag hatar sånt där, har haft så mycket med sånt att göra förra året, i flera månader, men kanske är bäst ändå.. vi får se :)
jaa, nu vet ni detta också, o om ni tycker det är intressant eller inte det vet jag inte, men gilla't eller hata't, det är ditt val.
jag skriver ju som sagt inte åt dig utan ifrån mig till bloggen, för att skriva av mig.
men skriv gärna en kommentar ifall du/ni haft eller har likadant, o säg vad ni gjort eller ska göra, vore snällt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0