är hemma hos ida, eller nej.. min ida!

hej på er.. jaa, denna dag har inte vart lätt faktiskt, jag försöker men det går inte att släppa dig, ärligt talat? vill jag ens släppa taget om dig? tror inte så.. jag klarar det inte, men nu är det som det är, o jag försöker..
sen är det massor andra saker som hänt, jag kommer aldrig vara säker igen, jag hatar dig, du förstör mig, du styr mig, du har mig i koppel, o jag vill komma loss.. eller nej jag har tagit mig loss nu, jag vet att jag sagt aldrig igen, men nu menar jag det, aldrig igen, för allt du gjort är att förstöra mig, jag är inte mig själv.. twii
men nu ska vi inte snacka om sånt, nu ska jag berätta för er att jag faktiskt drog hem till ida klockan 21, riktigt trevligt, jag blev på lite bättre humör faktiskt, men det blir man alltid med ida såklart.. ja vad har vi gjort? hon har diskat, sen har vi städat lite, sen har vi också tvättat, visst är vi duktiga? det tycker iallafall vi. sen har vi ätit jordnötsringar också, mmhm så gott.
vi väntar på bella o wall nu, vi kanske skulle in till stan med dom? vi väntar o väntar, så vi får se hur det blir med det..
jag uppdaterar mig mer imorgon, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0