är hemma hos nyman! =D

just nu sitter jag som sagt hemma hos nyman, drog hit vid 2 o nu är klockan snart halv 7 på morgonen..
allvarligt talat jag ser nog pundad ut, jävla ringar runt ögonen o aa trött som en liten fårunge som sprungit runt hela dagen!
vad har vi gjort? vi har sjungit på medina sagoland, på olika lejonkung's låtar, ison o fille, osv =)
sen har vi eller iallafall jag yrat galet med nysten på msn, hahaha fyfan vad roligt det var, lite iallafall.
jaja, jag känner mig dum emot nyman nu, som bara sitter o glor, fy vad jag är taskig, hela tiden tycker jag? ayyaa, får fixa det på nåt sätt.. kanske ska sova lite snart, sen städa åt honom? =D vem vet.
ni får ha det så bra, ni som läser min blogg.. jag uppdaterar mig senare, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0