ÄR MED PONTA!

jaa, det är jag faktiskt! :) hmm, han o johan kom till mig igår runt 8 ungefär, vi drog ner till slottet först, sen till babylon o träffa emil o simon, sen satt vi utanför filmis i ungefär 1,5 timme eller nåt.. för vi försökte fixa cigg, o tillslut gick det, av nån äcklig fylle tant haha.
iallafall efter det så gick vi till storängsskolan o mötte robin o marteen haha, vi softa med dom ett tag osv, sedan begav vi oss mot centrum, fast robin gick hem.
sedan softa vi på centrum ett tag o sedan på b-hallen, men vid kvart över 12 gick vi hem till mig, jag ponta o johan!
vad gjorde vi, vi tänkte kolla på film oså, men det blev inte direkt så, ponta o jag kunde inte riktigt vara tysta, men efter ett tag gick han o jag till min bror för johan ville sova.. men när vi kommer 30 min senare tillbaka är johan borta? japp då har han dragit.. ayyaa, jag o ponta typ satt o snacka ett tag osv, om detta.. sedan kolla vi film o sen somna vid typ 8 o vakna vid halv 1-1!
vi har nu också fixat skjus hem till ponta, så han ska dra om ett tag.. jag känner mig skit taskig som suttit här vid datan typ, så ska vara social mot han nu strax!
sen ska jag nog till pappa en sväng, ska diskutera om pengarna eftersom jag o ida ska åka utomlands!
jaja, jag uppdaterar mig mer senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0