det var ett tag sen

men nu är jag igång igen, det är svårt när man inte har dator..
men jag tänkte att jag skulle börja med o säga tack till
Elm, som la en kommentar o sa att jag hade en fin blogg, det tackar vi såklart för.
o till siri, hoppas det fixar sig för dig.
o tack till lattemorsa som hon kallade sig, hälsade krya på dig, till mig, det ska jag göra.
o till amanda, jag har fastnat helt för den låten o den där lady gaga - paparazzi

hehe jaa, alltså jag brukar inte få så hemskt mycket kommentarer, så det var kul att logga in med några stycken nu iallafall.. vore roligt med massor kommentarer, frågor,vadsomhelst, undra om jag syns mycket? är det många som kollar min blogg? ni får gärna skriva en kommentar med namn, ålder o vart ni bor, om ni läser den ofta.. osv :) vore kul o veta liksom.

nej nu måste ja ut o ta en cigg, har inte rökt på rätt länge nu, känner suget.. men jag kommer tillbaka, o då ska jag blandannat skriva lite om vilka problem jag har med min kropp om jag är sjuk eller vad jag är, sen om vad som hänt under dagarna, o om östergötland runt med molly,sedan lite om denna dag.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0