FARMOR ÄR HÄR! =)

hej på er.
förlåt om jag är dålig på o uppdatera, men har faktiskt inte så mycket att skriva om?!
tycker ni jag ska skriva om nåt speciellt? så säg gärna till.
ja, annars så vaknade jag kl 12 ungefär, då gick jag direkt till affären, satte upp håret i en boll o klädde på mig mjukis byxor o en skön mellan stor tröja, riktigt skönt faktiskt.
jag var jätte sugen på nått gott, så jag gick o handla.
när jag kommer tillbaka var farmor här också, eller ja hon är fortfarande kvar.
jag köpte lite fika också, ifall hon skulle komma så det var ju bra tajmat (stavning?)
pappa ska åka till farmor nu också med farmor, han ska sova där.
så jag blir faktiskt själv hemma hela dagen o natten, men det får väl gå :)
vet inte vad jag ska göra, känner mig inte helt frisk heller för den delen.
men det får bli lite tv, dator, bloggen o musik, hehe.
jaa, men jag vet faktiskt inte vad jag ska säga mer, vi hörs senare, MWAAH!



tänkte att jag kunde lägga ut en bild på mig också,
det var ett tag sen, även om ni kanske redan sett den, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0