förlåt för dålig uppdaterning..

men nu ska jag försöka igen, hehe! var hos nyman igår som sagt, sjuk kväll/natt, men ändå roligt.. vet inte direkt vad jag ska säga mer, men aa tack!
ja vad mer kan man säga? idag vet jag inte vad som händer? jag fundera faktiskt på att dra hem till pappa.
o så är jag sjukt trött idag, vilket är jävligt jobbigt tycker jag.

hmmm, vill bara säga att även om jag inte sa ifrån till 100% så sa jag ändå till, men ändå ska det drabba mig? ändå ska jag sjunka i era ögon för nåt jag inte ens gjort? för nåt någon annan gjort? o varför tar ni åt er, det är väl inte så att det är sant det dom sagt till er? vad dom nu sagt.. jag har sagt till dom, men herregud, ska jag sjunka i era ögon för nåt jag inte gjort utan dom? då var ni inte så äkta ändå..

jaja, nog snackat om det, måste bara säga att jag saknar min syster otroligt mycket också :(
PUSS.

Kommentarer
Postat av: selma

men då säger vi såhär, hur kan du låta folk gå in på din msn och skriva massor saker till dina "vänner" ? du sa att dom sa till dig vad dom gjorde. då ska du kunna säga ifrån och göra vad som helst för att dom ska sluta, tex trycka på "stänga av" knappen på datorn lite fort? men du gjorde ingenting. du lät dem kalla oss hora, blattejävlar, de ena och de andra. är de värt de? så jävla patetiskt så de inte är sant kim. DOM gjorde fel och jag VET att du var med, för hur skulle dom annars vetat saker om oss? ha? exakt. sluta ljug och var ärlig istället. du var så jävla låg igår alltså! sen kommer du och leker att du inte gjort ett piss? ha ha ha ..

2009-07-16 @ 19:39:14
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: selma

du torska dit dig själv?



du selma.. jag var inte med igår, o det svär jag vid gud, på min lillasyster :s tro vad du vill.. o ja jag kunde stängt av på datan, men tänkte jag på det? NEJ!



( jag var inte med igår) sen sa du " ja jag kunde ha stängt av datorn men TÄNKTE jag på de, nej?



hahahaha gud alltså! vadå, ska de vara alla ni emot Ida? nej tack.

2009-07-16 @ 20:31:07
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0