förlåt för dålig uppdaterning..

men nu är jag här för o skriva av mig lite, jag har rätt mycket o säga faktiskt, men jag vet inte om jag orkar det!?
jag pratar med Simon på msn nu, finns inga ord hur fantastisk person han är, det finns nog ingen så underbar människa, jag verkligen älskar att prata med honom, han får mig verkligen tänka rätt, att må bra, han får mig att stanna kvar, han ger mig styrkan jag behöver, han får mig stå stadigt i livet när jag vinglar, det är som att han tar min hand o drar upp mig när jag ramlar.. tack för allt ditt stöd o för du finns, min bästis!
ja, vad mer? just det, det har hänt en sak o nu har jag fått det sagt till mamma, vi grät tillsammans, det är skönt o få det sagt, jag älskar henne så grovt, även om vi har våra jobbiga stunder!
hmm, har vart hos Ida också, igår o till kl 4 idag, det var skojjs.
annars har det inte hänt så mycket idag, bara vart hemma, gick ut en sväng förut också, var tvungen o tänka lite o få luft, o då träffade jag Martään o Tobbe också, fick mig ett litet skratt.
jag vet inte direkt vad jag mer ska skriva om, måste iallafall nämna att jag saknar Madelene enormt, min älskade syster.. jag vill träffa henne nuuuu..
men nu ska jag fortsätta skriva med Simon på msn, sen ska jag kolla på film, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0