har inte uppdaterat mig på ett bra tag, förlåt!

men nu ska jag göra det, o vart ska jag börja? jag vill börja med o säga förlåt till alla personer jag sårat eller gjort fel emot, det var inte meningen, jag tror jag kommit på rätt väg nu, så det är bara måendet som ska bli bättre!
iallafall, igår var jag hos nyman med emil martin ted o typ dom vanliga, älskar att umgås med dom, dom får mig alltid att må så himla bra o jag har alltid ett äkta leénde på läpparna!
o jag har pratat med nysten också, jag hoppas verkligen det funkar nu med att vi bara är vänner, vill ju inte förlora honom helt.
jaa, vad mer har hänt i mitt liv? verkar som det stått still ett tag nu, ayyaa, vi får väl höras senare, för jag kommer inte på någonting att skriva just nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0