heeejsan på er, eller vad ska jag säga?

jag vaknade vid 12 utav att min mobil ringde vid mitt öra, det vibrera osv, icke skönt haha.
iallafall det var min saknade beeeeeeeeeellis =D hon fråga ifall jag skulle joina till bönner, så jag hoppade in i en dusch dirr, o sen klädde på mig mjukis o ett linne, o sedan var det bara att gå ut, o herregud vad varmt det var? men det kändes inte så inomhus, jaja.. vi satt där på bryggan o svettades ett tag, sedan bar det av till min pappa en sväng först, jag bytte om till nåt svallare o tog mina snygga solglasögon. sedan bar det av till vånga, där bellas morfar o mormor bor, min älskade lilla molly var där också, min lilla flicka, det var kul o jag hoppas det blir bättre med deras morfar, verkligen.. ayyaa efter nån timme där, åkte vi hemåt, jag till mamma o bella hem till sig, så nu har jag bara suttit här, förutom att jag o bror gick o handla lite godis på godislagret också, mumms.
nu funderar jag på o göra varm oboy o nåt gott att äta? sen sätta på en bra film.. mysigt ju.
o nu släpper jag två bilder på mig också.. men vi hörs, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0