hmmm

tänkte skriva av mig lite, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. mår inte så bra, ångesten är påväg, känner mig deppig o det känns som jag saknar någonting, men vet inte vad? jag försöker o tänka på annat men det går inte, hatar det här!
jaa, annars så har jag bara tagit det lugnt, klockan börjar närma sig halv 12 o jag är sjukt uttråkad? vill göra nåt, men har inte ork till något, men imorgon ska jag försöka hitta på något, så jag kan bli på bättre humör.. jag undrar hur denna natt kommer bli?
ayyaa, det hjälper inte o skriva om sånt här.. just nu sitter jag o snackar lite med syster på msn, jag saknar henne, massor faktiskt, o snart åker hon iväg till grekland så vi kanske inte kommer ses på 1 månad ungefär, plus tiden vi inte setts sen sist.. hmm, det gör ont i mitt hjärta.
o så är jag sugen på o prata med simon i tele, men jag har ju inga pengar på mobilen, ingen har det, jobbigt, men får bli någon annan dag!
det finns inte så mycket mer o säga.. mår verkligen inget vidare, snälla få mig på bra humör någon?
ayyaa, de blir väl o kolla på film snart eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0