IGÅR/INATT, DET VAR GALET LÄSKIGT & KUL! =D

jag mådde verkligen sjukt dåligt igår, men vid 11 halv 12 ungefär, så bad emil mig komma ut o röka med han, eftersom han var hos max med några här typ vid mig.. så jag gick ut o rökte med dom, sedan bad han mig hänga med så jag skulle tänka på annat o jag tänkte att det kunde vara bra.. men inte efter förns 2 timmar ungefär börja jag prata o få leénde på läpparna, men när jag väl fick det så garva jag som en idiot, fyfan vad kul vi hade.. martin o säma höll på o sa att jag hade hållt på med värsta äckliga killarna (nämner inga namn) o alla bara garva så jag kunde ju inte hålla mig själv, fyfan så taskigt haha! juste jag glömde säga att vi satt vid slottet, o det är sjukt äckligt där, man hör saker osv.. sen vid 01:50 ungefär så drog säma o max, så det var bara jag emil o martin kvar.. o dom börja berätta läskiga saker som hänt dom, o man blev verkligen rädd.. sen börja vi se saker i slottet, inget jag brukar bli direkt rädd för, men nu blev jag det eller ja inatt, sen såg vi saker som blinka, fönster var öppna o massa.. sen hörde man ungefär som en liten tjej satt o skratta, sen saker i buskarna, o typ som nån gick på stenar.. vi skrek som galningar, jag börja nästan gråta.. jag emil o martin sätt där på en bänk, o alla höll om varandra o var livrädda typ, usch haha! sen skulle vi börja gå hemåt, men då tänkte vi gå in i en hm vad ska man säga? gammal ingång som man använde förr, typ källare som sitter i skogen typ, under jorden, men det var för mycket vatten där inne, men annars hade det vart kul, sen försökte jag o martin klättra över en mur typ, o göra nåt slags inbrott haha nej men alltså aa, men vi lyckades inte.. så sedan begav vi oss emot mig, jag duschade håret o satte på mig en till tröja, sedan gick vi hem till emil, där vi kolla på filmen "Rec" den var faktiskt sjukt bra, helt galen film.. men efter den så gjorde jag o martin lite mackor o så, men inte emil, för han däcka den tjockisen, iallafall, vi tog våra mackor o gick in på emils rum, vi käka, sen blev det typ, mackkrig? haha fyfan vad vi skratta.. sen la vi oss i sängen, så hitta jag avslappnings musik på min mobil, då stod det: "vår, regn, ocean, skog" o själva ordet "ocean" jag läste det på engelska istället för på svenska, o martin började garva galet, så klart jag också gör det? hahahaha ni kanske inte fattar, men det var riktigt roligt.. sen låg vi o sjöng på preikles eller vad dom hette, den där "vart ska vi sova inatt?" haha som riktiga mesar.. men efter det så somna vi faktiskt o då var klockan 7.. sen vid 20 över 8 så kommer kim hem så han väcker oss, så det blev inte alls mycket sömn, han börja rappa o massor, skulle visa låtar, han var helt lost haha så söt han hade en rikti tant mössa på sig hahaha! ayyaa, sen vid halv 10 så drog jag emil o martin utåt, dom drog till kris o jag hem där jag är just nu o klockan är strax halv 11 så jag har 1 timme på mig att fixa mig, för vid halv 12 så ska jag ut o möta emil, sedan dra hem till honom igen, till kim.. så tror jag att martin kanske hänger med? det vore ju kul.. o hemma hos emil är kim barnvakt åt riktit söta barn =D jaja, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna.. jag uppdaterar mig mer sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0