illamående, ont i ryggen? eech, vet ni nån bra kärleksfilm?

o klockan är 10 i 9, wohoo säger vi..
nästan första gången jag är trött såhär tidigt, när jag dagen innan gick o la mig tidigt.
ont i ryggen har jag också, o illa mående? vad är det med mig? så himla jobbigt..
nu ska jag ta body lotion, sedan byta till några sköna mjukis-kläder
borsta håret, sätta upp det i en toffs, se glad ut, tänka posetivt o glömma det jobbiga
jag funderar på om jag ska baka nått gott, sedan kolla på film tyyp?
det låter som en bra idé tycker iallafall jag =D jag vill se nån kärleksfilm..
VET DU/NI NÅGON BRA KÄRLEKS FILM? SLÄNG GÄRNA EN KOMMENTAR DÅ!
jaja, nog med skrivande så ska jag se till så detta blir gjort nu..
puss, jag finns på luren, era sockervaddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0