jag är glad =D ... GODNATT!

vill ni veta varför? haha jag vet att ni är nyfikna..
men jag snackade med linnéa nyss i tele, maaryjanee haha yeaah
i 3 timmar o 21 sekunder för o vara exakt, svär på allt
det var länge sen jag skratta sådär mycket, o vi fick sjukt mkt sagt!
nu känns det genast mycket bättre, förut var man lite blyg oså.
bäästa tjejen jasvär, hon är helt underbart snäll, o dom som inte känner henne
jaa, ni har missat nåt, tihii, men jag fick chansen =D
ojoj vad jag är romantisk.. ayyaa nu ska jag städa, sedan sova!
o imorgon, eller ja klockan är över 12, så idag ska jag upp tidigt
o dra ti nkpg när linnéa vaknat, bästa, vad du vill.. herrå bitchees (K)

o måste bara säga att "HAN" ja exakt, KIM, är ett stort äckligt skämt.
o han ska vara med i rekord boken eller vad det hette tycker ja o linnéa
HÁHAHAHAHAHAHA
GODNATT

Kommentarer
Postat av: linnéaa

haha klockreeeent ! :D <333

2009-07-31 @ 02:49:44
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0