KIM ZINELDIN

vem fan är du? helt ärligt, vem är du egentligen?
du är smuts i mina ögon o du kommer alltid förbli det, kolla på dig själv, jag förstår bara inte hur du kan, uuuee, du måste verkligen ändra dig om du vill komma nånstans.
o jag vill gärna ha tillbaka mina saker, man tar inte bara sådär om man inte är en äcklig tattarunge, shiet, vart vill du komma? boooww, kommer lacka totalt asso... o i början var det seriöst, den första gången, i slutet var du bara en lek, jag ville testa dig, du var inget för mig, o där kommer du få stanna, du kommer få stanna som INGET för mig, du kommer aldrig vara nåt mer för mig, o vad du gjort emot, ja, jag behöver inte nämna hennes namn, hur fan kan du? fyfan, skiter i vad du gjort, men herregud, hon var helt oskyldig o trodde på nåt underbart? o du bara lekte med henne, shiet du är dum i huvudet, o rima? hur går det med henne då? tycker så sjukt synd om henne.. du ska förlova dig med henne, men har vart otrogen iallfall minst 5 gånger, jag fattar inte.. du är inte värd nån tjej kim, det är du verkligen inte, om du ens är värd nått, som du leker med ALLA människor, tjejer, killar, vänner, flickvänner, vad du vill, sedan hugger du alla i ryggen.. ÅÅH :@
BRINN I HELVETET!

Kommentarer
Postat av: ems (:

så jävla rätt skrivet,

vet inte vad det handlar om eller någonting :) men du satte honom på plats ifall, ägd blev han EH en aning ja0! :)

2009-07-30 @ 23:38:37
URL: http://somoselfuturo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0