KUL PÅ MSN

med linnéa, hahaha, han ska få se, o vikka saker.. omg dog av garv haha!
iallafall, bästa tjejjen ja sväär, så jävla sköön, rolig o sjukt snäll =D <3
lustigt att vi inte förns nu börjat snacka? när vi ändå känner samma folk.
jaja, det är bra det nu iallafall, hehe.

juste, jag äter kina-puffar o la lite på bordet o min katt kommer o tar en för en med tassen, lägger det på golvet, tar upp en o håller den med tassen sådär o slickar på den, sedan stoppar in hela i käften o duggar hahaha så sjukt det ser ut, som en apa haha så sööt, jävla handikappad katt.

vad ska jag göra nurå? är helt själv hemma, okej visst det är skönt, spelar hög musik just nu, när jag väl kan.. har inte direkt nån huvudvärk nu, bara sjukt illa mående, menmen får hoppas på att det gör över snart.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0