måndag eftermiddag

klockan är lite över halv 2, farmor har vart här, men hon åkte hem nyss
så nu tänkte jag att jag kunde skriva av mig lite.
jag vaknade vid 12 ungefär, jag gick upp direkt, tog med datan till tv-rummet
o har bara suttit o pratat med pappa o farmor, det är alltid trevligt.
vi ska åka upp till kramfors (norrland) snart också, jag o farmor, vi har kollat priser osv,
ÄNTLIGEN, säger jag bara, äntligen! jag har inte träffat linn på mer än 2 år
o nu ska jag snart upp, det går inte att beskriva i ord hur glad jag faktiskt är
o så bor min farbror där uppe också, så det ska bli superkuul o träffa dom!
men just nu är jag sugen på o gå ut o ta en glass, eller bara hitta på nåt?
funderar på om jag ska hoppa in i en dusch strax, sedan ta med pappa ut :)
min rygg är lite bättre, men den gör fruktansvärt ont ibland, men den är på bättringsvägen.
ja, vi hörs senare :) hade bäst, puss.

Kommentarer
Postat av: linsan

ska verkligen bli jättekul att få vara med dig igen hjärtat :) nu har jag något att längta till. ily <3

2009-07-29 @ 14:50:53
URL: http://liniwinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0