med min lilla molly!

ja, lite uppdatering.. jag är med molly just nu, vi sitter o diskuterar om killar, eller ja vad ska man säga? sex osv.. haha det är faktiskt kul, vi får oss rejält med skratt iallafall!
ja iallafall, efter att vi vart hos tony rätt länge, så drog jag molly o emil ut, vi träffa lite folk utanför kris, sedan gick vi ner mot centrum, men det var dött, så vi gick hem till mig istället, där vi är just nu.
vi käkar massa chips o jordnötsringar o dricker Schwppes, mmhm vad gott det är!
ja, juste vi har också spelat in lite utav en låt =D fyfan jag blev faktiskt riktigt nöjd.. eller det är bara reffrängen än så länge som jag ska göra, sedan ska molly göra rappandet, hon gör det till sin kille, så jag tänkte jag kunde häjlpa till lite, vad gör man inte för sin lillasyster, hehe.
nej nu ska vi ut o röka, sedan fortsätta med skrivandet till låten, o inatt blir det massa mys med molly.. puss


p.s: det finaste jag har är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0