min dator är pajj hos pappa..

så förlåt för jag inte skrivit, men har inte kunnat.. men nu är jag tillbaka, YES? haha iallafall ett litet yes!
iallafall, i måndags så åkte jag in till norrköping, för jag tänkte handla lite, eftersom det är massor med rea på stan! o självklart gick jag ju med min älskade syster, jaa i måndags så träffade jag henne, efter mer än 1 månad, usch vad jag saknat henne!
iallafall jag köpte 1 par jeans, 1 par tights-jeans, 1 kortärmad kofta, 1 tunika, 1 "typ" stickad tröja, 1 par trosor, örhängen o hårspännen med rosor på hehe :) mycket nöjd.
iallafall, det blev en trevlig dag på stan, o när jag skulle hem, eller ja ta spårvagnen till resecentrum, så ser jag ponta, han bara kollar o typ skrattar? sedan försvinner han.. haha så gullig, iallafall sen när jag hoppat på spårvagnen, så ser jag sen att han hoppar på?! ;o han kollar o ler lite, men jag gav en sur min för han hälsade fan inte på mig? lilla jävel, o när han går förbi mig med ett smile, så säger han "jag missa flygplanet!" hahahaha herregud, snubben där :)
jaja, när jag kom hem så var jag som sagt själv hemma, det var andra natten jag skulle sova själv, eftersom pappa var hos farmor, pga lite saker, kommer mer om det sen.
iallafall, tisdagen, eller ja igår.. då åkte jag ner på centrum o träffade mamma o malin, mina sötnosar, sedan gick jag till min älskade farmor, vi satt o prata massor, sedan gick jag ner o sola utanför henne, o sen bar det av hem till pappa, det var en rätt trevlig dag, o skönt o sola, det syns lite nu, hahah iallafall emot förut.
idag? ja då vaknade jag av att mollan ringde mig, typ första gången jag vaknar av min mobil när den ligger långt bort, fan vad jag blev snopen.. iallafall, vi tog det bara lugnt hemma hos mig, jag mår inget vidare idag.. sedan drog molly vid halv 4 o farmor kom, vi kollade på film o åt bullar o pratade massor, sedan vid 7 tog jag o farmor sällskap, farmor hem till sig o jag hem till mamma, trevlans.
o nu sitter jag här hos mamma, o funderar galet på olika saker.. jaja puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0