östergötland runt med molly, iallafall typ.

jaa, igår, måndagen den 27/7 tog jag o molly varandra i kragen o hitta på nåt mer än vanligt, haha.
vi försov oss, vi vaknade vid halv 10, skulle egentligen vart vid 7-8, menmen, vi gick upp direkt, tog käk, sedan duschade vi, fixade oss rätt snabbt, sedan tog vi bussen klockan 1 till norrköping, nu börjar våran resa!
finspång - norrköping
norrköping - skärblacka
skärblacka - norrköping
norrköping - mjölby
mjölby - boxholm
boxholm - linköping
linköping - norrköping
norrköping - skärblacka
skärblacka - norrköping
norrköping - finspång

hahahahaha, herregud, roligaste dagen, men ändå den värsta.. det var roligt tills i slutet då vi kom till skärblacka, vi träffa nåt konstigt folk, men efter 20 minuter fíck jag ännu mer huvudvärk (har alltid huvudvärk) ännu mer ont i ryggen (har haft ont i ryggen i 3 veckor) o sedan fick jag mina kramper i magen, det gör så ont, jag vek mig totalt, ville bara skrika av smärta, sedan illa mående, känns som jag skulle spy ibland faktiskt, usch.. o det jobbiga var att vi missa bussen, så där satt jag med smärta i 2 timmar.. ett rent helvete kan jag lova, o typ 15 min innan bussen kommer, så går vi bort o sätter oss vid busshållplatsen, vet ni vad molly säger då? "gumman, du kanske är gravid? du har det ju ungefär som endel har det då? o man kan vara det även om man fått mens? du borde kolla dig.." joo jag vet att det stämmer, men jag tror absolut inte det själv, men kanske bra o kolla ändå? jaja, vi märker.
annars har denna sag vart rolig o lyckad, synd bara att min kusin kom hem så sent, för hade velat träffa henne :(
o synd att min mormor o morfar var i sommarstugan, dom hade jag också velat träffa, 3 år sen?! knaas
o 1,5 år sen ja träffa min kusin.. såhär får det inte fortsätta!
jaja tack för dagen :) o innan jag avslutar vill jag bara säga att hela dagen gick jag i högklackat, 8cm, från kl 13 till 00, haha.
PUSS 

Kommentarer
Postat av: Molleej

HAAHHAH dangen va fucking bästa gumman ! <3 och du är gravid älskling ! <3

2009-07-28 @ 11:04:31
URL: http://moollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0