sis o ja :D

syster o jag!
fy jag saknar min madelene så enormt mycket :( känns som en evighet sen vi sågs sist, det är över 2 veckor :( o så åker hon snart till grekland o det är inte säkert vi hinner ses innan, eftersom ingen har busskort eller nåt.. jag blir verkligen ledsen, jag får tårar, jag saknar min syster! men vi får försöka o fixa detta så vi ses innan du åker.. hoppas du vet syster att jag älskar dig mest, syster o allra bästavän.. föralltid! vi är inte som andra, massor dom byter bara för deras kontakt med varandra blir lite knas, o för dom inte ses så mycket, men vi håller ihop oavsett vad, föralltid! 4 år <3 


Kommentarer
Postat av: madde

älskar dig mest bästavän <3

vi för alltid , du är bäst !

2009-07-04 @ 17:58:32
URL: http://madeleneeekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0