TRÅKIGT O JAG ÄR TRÖTT!

uh, varför är det så tråkigt för? jag har sån lust o fixa mig massor, sedan hitta på nåt kul? är det ingen som håller med mig? det är tråkigt o jag blir bara tröttare o tröttare för varje minut som går..
iallafall, jag såg filmen "Pojken i randig pyamas" förut, den var lite seg, men den är stark o jag tyckte den var riktigt bra faktiskt.
jag tror jag ska städa snart också, sängen är helt stökig sen vi sov där, hoho så måste bädda, ta ut alla glasflaskor, o kläder o allt som ligger på golvet, men jag är snabb o duktig.
jag ska också försöka få med pappa snart o köpa cigg, jag tror verkligen jag får panik snart, uuuhhw.
o så saknar jag min älskling.
nej vetni vad, nu ska jag börja städa o efter det ska jag duscha, puss på det, hejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0