12/6 .. 12:05 ; MIN BLOGG ÄR KLAR!

hejsan!
nu är min blogg designad, fin o klar! =) den är gjord av emma, riktigt snällt av henne o riktigt duktig är hon.. gå gärna in i besök hennes blogg o kollar runt lite o läs: http://ehmsii.blogg.se
men nu börjar vi ifrån igår.. runt 5 tror jag det var så drog jag mig hem till ida, sedan åkte vi till lidl, världens nästan bästa affär haha o handla godis, läsk o saker för att göra taco =) mkt nice.. sedan drog vi oss hemåt mot ida igen o käka osv, mycket gott o mycket trevligt prat! sedan blev det lite lite godis o lite sminkning, sen drog vi oss ut o träffa martin, eric, ted o ngåra först.. sen drog ida jag martin o eric ner mot centrum o softa där, men sen drog sen dom mot allt folk längre bort mot grillen men ida o jag satt mobbade kvar på en bänk haha.. men det var roligt, sedan ringde min saknade älskade michael o så prata vi rätt länge, typ 30 min.. mkt kul plus är han så söt när han är full haha aww.. iallafall efter det var det var vi på centrum ti typ 2-3, ja orkar faktiskt inte skriva allt vi gjorde eftersom jag däcka vid 20 i 9 imorse o vakna kl 10 för jag var tvungen att dra hem.. haha ja o martin har fan flummat natten lång :D vi är så jävla roliga o bäst, alla vill vara som oss nanalalahuhu! hmm, iallafall o nu är klockan 12:05 o det känns som att jag måste lägga mig o sova faktiskt, men jag ska somna till prison break, mkt nice jajamensan! och innan jag slutar skriva, vill jag bara tacka emma igen för hon fixat min blogg, den blev riktit bra.
vi hörs senare folket, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0