1/6 .. 14:45

hejsan!
jaha ja.. jag vaknade vid 9 idag utav att bella kom hit =) din lilla skolkare hehe.. iallafall så softa vi ett tag osådär, haha sen flumma vi galet vid datan o med varandra, det var riktigt kul, massor utav skratt kan jag lova, sedan så fixade vi oss litelite o sen drog vi ti netto o handla massa tjockis-saker (a) sen drog vi oss hemåt igen, o hennes kille kom nyss o hämta henne, så nu har hon dragit.. o nu ska jag börja fixa mig det sista, sen försöka hitta kläder vilket jag säkert inte kommer göra... jag MÅSTE köpa kläder, jag har fan inget alltså! iallafall sen tar jag som sagt 5 bussen in till norrköping o ska vara med emma hehe, roligt värre.. sedan ska vi träffa gulliga michael faktiskt, pussen där.. sen blir det nog att träffa fabbe en liten stund också =) .. tror dagen kommer bli riktit trevligt, hoppas på det! vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0