19/6 :D midsommar!

hejsan!
syster kom till mig vid 2, då vi bara satt o snacka osv.. sedan blev det käk, mmhm vad jag älskar midsommar mat :D sedan ringde bella o fråga ifall hon kunde joina o de klart hon fick! så efter käket o det, så drog jag o syster o mötte min älskade bror emil o sen max, sen mötte vi 4a tobbe också! sen drog vi oss hemåt till emil, dit sedan bella kom efter 30 min! hon hade sprit också som hon o jag dela på, fett nice! vi började dricka direkt, sedan fick vi öl också, väldigt nice! efter några glass o nån/några öl börja vi känna av det, oooh vad jag älskar känslan, så länge sen! efter ett tag drog vi alla oss ut, men syster skulle åka hem, men det var ju som sagt kul o ha henne här.. sedan drog jag bella emil tobbe o max till fest på NO:1 :D fifan det blev riktigt kul, det var kul på vägen dit också haha man måste alltid dryga sig lite ;) iallafall vi var på NO:1 i typ 1-2 timmar, sen börja ja nyktra till lite, o vid 2-3 drog jag mig hem som sagt, så åt jag mat som avrt kvar ifrån tidigare på dagen, mmmhm! sen däcka jag skönt i min säng, puss på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0