20/6 :D

hejsan!
idag vaknade jag vid 11, tog det lugnt osv bara, sen vid kl 2 åkte jag in till norrköping o köpte cider av rose, tack bebis. iallafall sen så tog jag 3 bussen tillbaka hem igen, o när jag kom hem började jag fixa mig osv, sen vid kl 6 drog jag ut, ja skulle till parken vid slottet.. o när jag är halvvägs så börjar det SPÖREGNA.. jag var dygnblöt sen :S fyfan säger jag bara.. iallafall när jag kom fram dit så softa vi ett tag, satt o snacka o så, sedan blev de att börja öppna cider o dricka, men emil o martin såna busisar, snodde av mej också :D haha! iallafall sen drog jag o emil o handla godis.. men det blev lite mer än vad vi hade tänkt oss.. det blev för 103 kr, det tog slut snabbt också.. massa chips o lösvikt, men det var gott :D hmm efter det typ drog martin o fixade öl till mig o broshan, mkt snällt, sen blev det mer drickande, det var riktit soft.. vi satt vid slottet osv o bara softa, lyssnade på musik o det.. sen drog vi längre mot själva slottet o emil o martin hoppa ner till en håla eller nåt med galler o allt haha.. sen skrämde en massa tjejer som var där, omg hahahaha ja bara garva trodde inte en sekund på dom! men det var kul iallafall =) efter det drog vi till gamla badhuset o tänkte göra lite saker (a) höhöhö.. men de blev inget av så alla drog sen, fast jag o jeppe hängde med emil hem, jag gjorde min o emil speciallitet eller vad man säger? nudlar med curry o öl :D hahahaha fyfan det var nice! sen kolla vi lite på filmen shottas, den är riktit bra.. men emil o jeppe däcka typ när filmen gått 20 min, så jag drog mig hem vid 3 eller nåt helt ensam haha o fluma! aja när ja kom hem sen så snackade jag lite med mamma, sen däcka vi båda, puss på denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0