21/6 :D

hejsan!
ja vaknade vid typ 1-2 eller nåt, tror jag det var hihi.. jag softade ett tag oså, sen kom bella förbi mig en sväng, det var kul.. det blev lite skratt, "b <3 k - så ska det va!" hmm, iallafall sen drog hon o jag satte mig vid datan igen o nu har jag duschar o det.. o nu så har jag tagit en iskall öl :D fyfan så jävla gott, o så ska jag börja fixa mig nu också, idag blire supa igen! 3e dagen i rad, riktigt kul kan jag lova! blir att dra ut med emil, martin o alla dom, sen kommer bella också :D o jag försöker få jonte att komma hit, men han vågar inte :( .. aja nu ska jag fixa mig o försöka få i mig mer öl.. jag skriver senare eller imorgon.. jag finns på luren; 0765978255, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0