25/6

hejsan!
jag vaknade vid kvart över 2 idag, satte mig vid datan o självklart satte jag på en låt med Filosof.. o nyss så ringde jag bella, vi bestämde dagen o bara prata allmänt! snart så ska jag hoppa in i en dusch o sedan fixa mig, sedan blir det att dra mig utåt med bella o fixa dricka sedan börja supa med folket, wooho, alltid lika kul, ikväll har faktiskt jag o bella kommit överens om att vi ska bli så fulla att vi knappt kan stå, jag vet vi låter som två fjortisar, men ibland måste man ha extra kul.. jag hoppas verkligen denna dag blir lyckad, det har dom flesta vart, bara att inerst inne är jag skadad, men jag försöker dölja det o ha ett leénde på läpparna vilket jag ska ha idag, bellis o kimiis med folket idag, bästa! massa kort kommer nog senare också, hehe så får ni se lite av hur denna dag, kväll o natt blev!

hahaha föresten det finns fan folk till allt, jag blir så irreterad hur trögfattade endel är, o jag skickar folk för jag inte vågar stå upp mig själv? hahaha jag har inte ens nåt att säga dig? det var hon som valde själv o tog ditt nr, omg blir så fucking sne när folk inte kan tänka helt klart, o hur dumma är ni 2 egentligen?! det är ju kul förfan :P haha

p.s ; jag kan aldrig sluta drömma o kämpa, det är ett måste.. men vad kämpar o drömmer jag för?

vi hörs senare, puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0