26/6 :D om igår/inatt!

hejsan!
hmm, ja vad vad hände igår o inatt då? :D ja o bellis drog oss till nyman vid 23 igår efter att vi förfestat med oss själva hemma hos mej ;) när vi kom dit så blev de lite kort o sånt först sen massa dricka, sedan blev de massa tele.. jag nämner inte med vem, men det blev rätt mkt tjaffs osv, inget kul men vad gör man? han förstår ju inte mig.. ajja kuk i de, sen fortsatte vi dricka, det var riktigt kul, sedan rappa jag emil o martin som faaan :D fett kul kan ja lova, på en av kims låtar, så vare typ "HURA HURA HURA HURA" i låten o ALLA som var där sjöng det, fyfan vad kul vi hade.. sedan däcka jag o martin i typ 30 min, sen vaknar jag av att han får ryckningar o råkar slå till mig i revbenen haha omg vad ont de gjorde, ajja efter vi sedan vaknat till igen så blev de lite mer dricka o mer sjungande/rappande me broshan o det, sedan blev ja lite social med bellis också men haha hon satt ju o skratta med nyman hela tiden, hon hade ont i käken sen, tokunge hehe.. iallafall sen drog jag emil martin o ted hem vid 6 imorse, fyfan martin o ja trodde vi skulle somna på vägen men "de skiter väl vi i" ;D haha bästabästa! när jag sedan kom hem vid halv 7 så gjorde jag makaroner o gick o la mig.. men jag vaknade vid 10:30 o kunde inte somna om, jag har knappt sovit nåt :( menmen, de blir väl att fixa sig o så snart, sen kanske det blir dricka idag också med folket, sen kolla på fronda o kim, mkt nice, sen kanske emil står på scen med, men vi får se.. ajja gårdagen/natten blev lyckad iallafall, det blir nog denna dag också :) .. vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0