27/6 ;) update om igår o idag!

hejsan!
ja som sagt jag o bella drog ner mot centrum vid 20 i 10 :) haha ingen av oss hade smink så vi sprang o skämdes in på toan i grillen o sminka oss.. efter det drog vi ut o softa tills klockan tillslut blev halv 11 då Kim kom upp på scen med någon mer rappare minns inte vem.. det var riktigt kul, alla rappa med osv, mycket kul, sen när han körde sista låten "Grattis Biggy" ja bella emil o några mer som verkligen kunde låten rappa med som fan, sen sjunger han "HURA HURA HURA HURAAA" o verkligen ALLA sjöng med varje gång, det var verkligen kul o det blev massor med skratt! iallafall efter det så drog jag o bella o hämta våran sprit ända vid mellangrind.. men det gick ju snabbt eftersom vi åkte buss. efter det drog vi en liten sväng med emil nina ted tobbe o sara o drack o satt o snacka, softa, aa ni vet ;) sedan blev det ner på centrum igen.. men aa ännu en kväll som blir lite irreterande en stund, jag förstår verkligen inte hur ni orkar hålla på.. jag gör faktiskt inte det, haha ayyaa, sedan drog sig bella hemåt, så jag satt kvar med emil, kim o en massa folk o bara softa o snacka.. det var rätt okej, men jag började bli himla trött, så vid 3 drog sig alla med en stor taxi till efterfest, men jag drog mig hemåt istället, snacka med mamma lite o så, sen gick vi o la oss! TACK, för den underbart sköna dagen igår/inatt!

hmm.. idag blev jag väckt vid halv 12 fyfan jag trodde jag skulle dö jag var helt trött.. men mamma ville att jag skulle hänga med till min låtsas farmor o farfar så jag gjorde det! vi var där ifrån kl 12 till 7, men det var faktiskt trevligt, vi satt o skratta o prata, fika massor o så sola vi lite också, det var nice.. men det blev nog ingen färg idag hyhy, det var för varmt.. sen när jag kom hem, så tog jag det bara lugnt med mamma sen satt jag vid datorn till kl 9 då jag sen fick skjus hem till min pappa, så nu är jag här :) nu ska jag duscha o om typ 1 timme kommer kim förbi ett tag, han ville träffa mej o min pappa haha chill.. ayyaa vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0