30/6, nu kommer söndag måndag i text o tisdags morgonen..

hejsan!
just nu är klockan 06:32, jag har inte sovit än o jag är väldigt trött men ändå inte.. iallafall jag tänkte berätta om dagarna jag ej skrivit om än.. i söndags vakna jag av att mamma väckte mig vid 12 o ville ha med mig till hällestad till min låtsas farmor o farfar, så jag hängde med.. det blev att vi tog en fika, sedan sola vi lite, sen blev det mat o efter det blev det massor jordgubbar, glass osv :) sedan åkte vi hem vid 7 på kvällen, sedan vid 9 så gick jag hem till ida o vi kollade på nya wallander filmen, tog det lugnt o prata en massa.. sen gick jag hem vid 1 på natten.. och igår så vaknade jag vid 2 o bella ringde, så jag satte på mig kläder o håret i en toffs o sedan cykla vi till bönnern.. haha "en brygga med fjortis brudar o i hopptornet är det massa bratz-killar, medans här sitter vi på gräset o är bäst" ;) haha bästa ja bella o andersson! iallafall vi drog oss hem vid 5 sen ungefär, då jag sedan började fixa mig o sedan gick hem till nyman, det var fest :) jag fick mig några öl, tack för det hehe.. iallafall sen kom emil o några, men en timme efter dom kom så gick jag emi samuel o max hemåt.. då vi sedan stötte på brat-niklas haha fyfan.. ayyaa sen så spred sig alla o jag o emil fortsatte hem till honom, när vi kommer hem till emil så går vi först in i hans rum o kollar, där ligger kim o sover, sedan går vi till köket o fixar käk till oss, mmhm det var gott.. sen gick vi in på emil rum o emil la sig direkt i sängen "jag måste sova duvet syster, jag ska supa imorgon!" hahaha min bror är allt för rolig :) så jag satte mig vid datan i typ 30 min, sedan blev jag för trött så jag försökte klämma ihop mig vid emil o kim, men jag fick ju inte plats.. vilka tjockisar fyfan haha.. så jag smsade pappa vid halv 5 o YEES han var vaken, så jag gick hem då.. så nu har jag typ ätit, jag åt pomme med beanersås eller hur det stavas, så himla gott! sedan snackade vi lite osv o nu har han gått o jobbat o solen börjar komma fram nu, så jag funderar på o gå ut o ta en cigg nu sedan fixa ihop lite saker o gå ut o lägga mig på den STORA gräsmattan några meter ifrån vart jag bor o sedan sola länge länge.. men jag kommer säkert somna, eftersom jag inte sovit än?! haha o de är lite pinsamt, men vi får se hur det blir.. jag skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0